Taşınabilir Şarj Cihazı Alsam mı ? Neye göre alacağım ?

Bu soruyu önce kendi kendime sordum, hiç ilgi alanım olmadığından gittim teknoloji marketine bi baktım 20 tane çeşit 15 tane marka var. Ee ? Hangisi alınır hangisi alınmaz ? Ben şimdi size küçük bir tüyo vereceğim siz ona göre kafanız neye yatarsa onu alın, şarj ünitelerindeki en büyük kriter kaç mAh olduğudur. Standart bir iphone cihazı 1 kere doldurmak için yaklaşık 2000 mAh gidiyor. Artık hesap kitap size kalmış einstein kardeşlerim.

 Satıcı beni kazıklamaya çalışıyor ne yapmalıyım ? Eğer tezgahaki adam size abi bak bu  2400 mAh senin iphone’u 2 kere tam doldurur derse yemeyin, uzaklaşın. Seçim yaparken atıyorum 12000 mAh, bu 12 dolum demek. Kaç mAh alacağınıza karar verdiyseniz, sıra geldi marka seçimine. Bu konuda da en iyi yöntem genel bilinen markaları tercih edin, yeni duyduysanız almayın, boşverin. Ucuz ama ? Boşver kardeşim sen alma onu, yanındaki alsın.

İlginizi Çekebilir:

Traffic Racer Para Hilesi ve Taktikleri En sevdiğim oyunlardan kısaca makas atma oyununda malesef para kazanmak yani puan biriktirmek çok zor. Bazen en sevdiğim anlarda bile para biriktirmek...
İşte Atari Tabancalarının Çalışma Sistemi Küçüğüyle büyüğüyle milyonların oynadığı atarilerdeki tabancaları hatırlıyor musunuz ? Hiç merak ettiniz mi bu küçücük ve hafif tabanca nasıl oluyorda...
GPRS – GSM Takip Server’ı Nasıl Çalışı... Araç takip cihazlarından gelen veriler, server adı verilen bilgisayarlardaki yazılımlar tarafından çözümlenir. Ciahz içindeki kodlamanın karşılığının ...
Araç Takip Cihazı Nasıl Çalışır ? Araç takip cihazları dediğimiz şeyler esasında hepimizin bildiği cep telefonudur. Yani özü cep telefonu ile aynıdır. Bu cihazları içinde gsm modülleri...
MAMA 2015 Nedir ? Mnet Asian Music Awards Ne Demek... Son günlerin en popüler hashtagi MAMA2015, Mnet Asya Müzik Ödüller 2015 demektir. MAMA 1999 yılında "Mnes Music Video Daesang" ismiyle başlamıştı. Ard...
Tanklı Epson L365 Wifi Yazıcı İncelemem Çok sayıda renkli çıktı almam gerektiğinden bu işi nasıl en ucuza mal ederim diye düşünmeye başladım ve tanklı yazıcıları keşfettim. Araştırdıktan son...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.